Kdo bo dobil oglase na YouTubu?

Po mesecih pritožb oglaševalcev, da se njihovi oglasi pojavljajo ob neprimernih video posnetkih, je YouTube napovedal spremembo oglaševalskih pristopov. Lani se je namreč v kar nekaj primerih zgodilo, da so se oglasna sporočila pojavila ob videih, ki so imeli manipulativno ali lažno vsebino. Dostop do oglaševalskih sredstev za kanale bo zdaj težji.

YouTube, ki je v lasti Googla, se že dalj časa sooča s težavami ob pojavu t. i. spletnih senzacij – posameznikov, ki s pomočjo platforme zaslovijo. Ustvarjalci, ki so s posnetki na YouTubu pridobivali občinstvo, so se lahko priključili storitvi YouTube Partner Program. Z njo so lahko ob predvajanju oglasov vnovčili oglede svojih videov. Zdaj pa bo spletni velikan zaostril nadzor nad tem, kdo se lahko priključi tej storitvi. Novi ustvarjalci, ki se ji bodo želeli pridružiti, bodo morali imeti vsaj 4,000 ur ogledov v zadnjih 12 mesecih in vsaj 1000 naročnikov na svoj profil. Staro pravilo je določalo, da mora imeti kanal 10,000 gledalcev. Za obstoječe kanale bodo nova pravila začela veljati 20. februarja.

Več zaščite za oglaševalce
YouTube je sporočil, da želi s takšno spremembo pravil doseči boljšo zaščito za ustvarjalce vsebin in jim zagotoviti bolj stabilne prihodke. Prav tako jim takšna pravila omogočajo, da bolje spoznajo kanal, preden ga začnejo prodajati oglaševalcem in z njimi deliti te prihodke. Upajo, da bodo tako prestregli tiste ustvarjalce vsebin, ki so na platformi zato, da bi manipulirali ali delili napačne informacije. Nova pravila naj bi sicer zadevala veliko število kanalov, ki pa so lani, po besedah podjetja, v 99 % ustvarila manj kot 100 dolarjev prihodkov.

Vsebine, primerne oglasu
Kot nadgradnjo novih pravil, se je YouTube odločil, da bo zaostril tudi pogoje pri svoji oglaševalski storitvi Google Preferred. Tako se bodo oglasi iz te storitve znašli le na videih, ki jih bodo posamezniki označili za »varne za znamko«, katere oglas se bo znašel na posnetku. YouTube bo prav tako popravil orodje, ki daje oglaševalcem možnost pozicioniranja svojih storitev oz. oglasov. Tako bodo zdaj lahko podjetju sporočili, kako so bili zadovoljni s pozicijo svojih oglasov.

Vir: billboard.com.