Apple Music z več personalizacije in povezljivosti

Apple Music ima danes 27 milijonov uporabnikov. Posledica strategije, s katero so omogočili brezplačno naročnino v določenem obdobju, ga je pognala na polovico uporabnikov Spotifya, ki ima 50 milijonov uporabnikov. S platformo MusicKit bo Apple Music uporabnikom omogočil predvajanje skladb v različnih aplikacijah, kot je Nike+ Run, predloge za personalizacijo glasbe in vpogled v glasbene preference uporabnikovih prijateljev.

Apple Music je samo v zadnjih šestih mesecih pridobil 7 milijonov uporabnikov, tako da jih ima danes 27 milijonov. Najhitrejše obdobje rasti je sledilo dvema polletjema lani, ko je platforma v vsaki polovici leta pridobila po pet milijonov uporabnikov.

Več personalizacije
Apple Music v svojo platformo uvaja MusicKit, ki bo omogočil še večjo personalizacijo glasbe, od predlogov na podlagi glasbenih preferenc uporabnika, videza aplikacije in povezave z lestvicami, s čimer bo uporabnik lahko brskal po zanj najprimernejših playlistah, radijskih postajah in kategorijah. Apple Music bo omogočil, da bo uporabnik v knjižico dodajal skladbe, ki jih je prepoznal s Shazamom in postal DJ s podcast aplikacijo Anchor. S tem aplikacija stopa v boj s Spotifyjem, ki že omogoča prenos pesmi v druge aplikacije.

Povezovanje s prijatelji
Pomembna novost je tudi komponenta družbenih medijev. Profil Apple Music omogoča povezavo s prijatelji, tako da lahko uporabnik vidi, kaj ti poslušajo, kaj so trenutno najbolj poslušane skladbe in podobno. Prijatelji bodo lahko uporabniku predlagali skladbe in jih dodajali v njegovo playlisto. Prav tako si bo uporabnik lahko nastavil svoj profil kot javni ali zasebni, tako da ne bo nujno vsem vidno, kaj posluša.

Vir: techcrunch.com