BMG letos zaslužil že 290 milijonov

Nemški založniški velikan je v prvi polovici leta 2018 ustvaril 290 milijonov evrov prihodkov. Posneta glasba je prispevala tretjino prihodkov, kar znaša skoraj 100 milijonov evrov. V založbi pravijo, da gre zasluga za to tudi organski rasti podjetja, ki podpisuje vedno nove pogodbe z izvajalci in ustvarjalci glasbe. Po drugi strani je Universal Music Group zabeležil padec prihodkov.

Nemška založba BMG, ki je v lasti japonskega Sonya in nemškega medijskega velikana Bertlesmann, je na dobri poti, da preseže pol milijarde evrov prihodkov v letu 2018. Prihodki založbe so se v prvi polovici leta, v primerjavi z enakim obdobjem lani, povečali za 3 % na 292 milijonov evrov. Rast je skoraj dvakrat večja, kot je v letošnjem letu zrasel glasbeni trg. Dobiček se je povečal za 5 % in je znašal 42 milijonov evrov.

Več glasbenikov, več prihodkov
Verjetno je najzanimivejši podatek, da je v celotni strukturi prihodkov najbolj zrasla »posneta« glasba (recorded music), ki je v primerjavi z lani poskočila za 38 % in je ustvarila skoraj 100 milijonov evrov. V založbi takšno rast pripisujejo strategiji, v skladu s katero podpisujejo več pogodb z izvajalci in ustvarjalci glasbe. Najuspešnejše albume v prvi polovici leta so ustvarili Alice in Chains, Lenny Kravitz, The Prodigy, Richard Ashcroft in Avril Lavigne. Zasluge za uspeh založbe nosita tudi album Golden Kylie Minogue in singel Freaky Friday Lil Dickya, ki sta pristala na prvem mestu iTunesa v 38 državah.

Za primerjavo …
Universal Music Group je v prvi polovici letošnjega leta zaslužil manj kot v primerljivem obdobju lani. Prihodki so se zmanjšali za 1,4 % oz. za 38 milijonov evrov na 2,628 milijarde.

Vir: musicbusinessworldwide